Cursos de fotografia a Mallorca

Tipus de cursos

Si voleu informació més detallada, per favor seleccionau una opció:

Organització, revelat i retoc amb Lightroom

Lightroom (oficialment Adobe Photoshop Lightroom) és un programa dissenyat per donar una solució global al fotògraf digital per a la gestió i organització de les nostres fotografies, així com la visualització, revelat i ajust o retoc de les mateixes. En aquest curs comparteixo els meus anys d'experiència amb Lightroom oferint als alumnes participants els coneixements necessaris per treure el màxim partit a aquest útil programa, que mos ha ajudar en la darrera part del procés en el creació d'una imatge digital. L'incessant augment del nostre arxiu digital mos obliga a gestionar les nostres fotografies de manera eficient, convertint la seva gestió i organització en un tema bàsic. Les primeres classes tracten precisament sobre com descarregar, triar i classificar les nostres fotografies, una tasca imprescindible però rarament divertida. Per això consider que és bàsic aprendre a fer-ho de forma ràpida i àgil, i per això res millor que un programa com Lightroom. El següent pas seria el retoc pròpiament dit, tant global com selectiu però de forma subtil i efectiva. Així, el correcte revelat de els arxius RAW i les possibilitats de ajustar una fotografia, RAW o JPEG, constitueixen l'eix de la segona part del curs. Durant el revelat i retoc podrem ajustar les nostres fotografies, perquè mostrin aquesta imatge que recordam i que la càmera no registrà adequadament o bé aplicar una interpretació personal que reforci el missatge que pretenem transmetre. Lightroom és també un perfecte punt de partida per els aficionats que vulguin donar el pas, altament recomanat, de capturar les seves fotografies en format RAW. Tenim l'ocasió de visualitzar, gestionar, retocar i, si és necessari, convertir a jpeg de forma fàcil i ràpida les nostres fotografies RAW. En definitiva un curs que vos ofereix la possibilitat de conèixer en profunditat aquest programa i integrar-lo com una eina més, juntament amb els nostres objectius, filtres i altres accessoris que mos permetran plasmar en una imatge la nostra manera personal i única de veure el món.

Cursos de fotografia digital a Mallorca

Els cursos de fotografia digital s'imparteixen a diferents llocs de Mallorca i estan dividits en tres parts: I, II i III.

El curs I (d'iniciació) està dirigit especialment als aficionats amb pocs coneixements fotogràfics i també a qui vulgui repassar els conceptes més importants de la fotografia amb les particularitats de la tecnologia digital. Durant aquest curs aprenem el funcionament de la càmera i objectius, des dels termes bàsics com el diafragma o la velocitat d'obturació fins a les singularitats de les modernes càmeres digitals. Com modificar la lluminositat d'una fotografia, aprendre els principis de la composició, manejar correctament el flash o conéixer els filtres més útils són alguns dels temes coberts durant el curs.

Els cursos II i III permeten ampliar coneixements, amb temes molt variats com el retrat de persones, l'ús del flash extern, la fotografia d'aproximació (macro), la fotografia digital en blanc i negre, fotografia nocturna, festes populars i espectacles, esport i acció, etc. .

En definitiva, un temari ampli i divers, explicat de forma clara i senzilla, combinant sempre la teoria amb pràctiques. L'objectiu és aconseguir una base sòlida des de la qual disfrutar amb la pràctica de la fotografia.

La durada dels cursos oscil•la entre 38 i 40 hores, i el preu entre els 60 i els 95 euros per un curs complet, un preu raonable si tenim en compte els continguts i intensitat dels cursos. En la secció Cursos disponibles trobareu informació específica sobre cadascun d'ells.

Classes particulars de fotografia digital i Lightroom a Mallorca

Si per qualsevol motiu no podeu assistir a els diferents cursos de fotografia teniu la possibilitat de classes particulars o a grups reduïts, que s´adapten a cada necessitat i nivell de coneixements. Amb horaris i temàtica personalitzada, a el vostro lloc de feina o residència, és la manera adequada per treure el màxim rendiment, tan en fotografia digital com en l'ús de Lightroom.

Per favor contactau amb jo per conèixer disponibilitat i preus.